Forsendelse og retur

Det er veldig spennende å få pakke fra Meri Fairy, så fort som mulig. De fleste ordre sendes alltid innen 1-2 virkedager etter bestilling. I forbindelse med ordre som kolliderer med helligdager og helger, vil levering av ordre ta lenger tid.

PAKKE I POSTKASSEN
Kr 49.- 
Pakken leveres hjem til deg, i din postkasse. Pakken er UTEN forsikring og sporing. Det betyr at du har selv ansvaret dersom pakken skulle bli borte i posten. Hvis pakken ikke får plass i din postkassen mottar du en epost eller SMS fra posten, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

POSTENS SERVICEPAKKE
Kr 89.- 
Med Postens Klimanøytrale Servicepakke sendes din ordre til nærmeste postkontor/Post i butikk og du får full oversikt over hvor pakken din befinner seg. Du får hentemelding på sms og/eller e-post når pakken har ankommet utleveringsstedet.

HENTE SELV
Dersom du ønsker å hente varene dine selv, kan du hente de på Avaldsnes. Du vil bli kontaktet av Meri Fairy Lange for å avtale tidspunkt for henting.

KUNDER PÅ SVALBARD
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret i tillegg som f.t. er kr 210,- 

SENDE PAKKE TIL UTLANDET
Det er mulig å sende pakker til utlandet. Ønsker du det - kontakt oss.

UAVHENTEDE PAKKER:
Du har to ukers frist på å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor eller Post i butikk. Er pakken fortsatt ikke hentet etter 14 dager vil den bli sendt tilbake til oss. Pakker som ikke blir hentet vil bli belastet med et gebyr på kr 199,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken og omfattes ikke av angreretten. 

BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON
Vi er opptatt av god kvalitet og det er derfor veldig viktig for oss at du er fornøyd med det du bestiller fra Meri Fairy. Nedenfor finner du oversikt over fremgangsmåte ved bytte/retur/reklamasjon av varer.

Det er lov å ombestemme seg. Du har retten til å bytte eller returnere varer innen 14 dager. Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ved bytte eller retur  av vare belastes du for portoen. Dersom varen returneres på grunn av reklamasjon bekoster vi selvfølgelig returporto. Hvis du ønsker å returnere eller bytte varer så må du huske på at varene må ligge i originalemballasjen med alle merkelapper på og være ubrukt. Avsender er ansvarlig for transportrisikoen. I din returforsendelse må returskjemaet legges ved med følgende informasjon:
a) om du ønsker å reklamere varen og bytte til en annen vare tilsvarende kjøpesummen.
b) om du ønsker å angre ditt kjøp og få penger refundert
c) om du ønsker å returnere varen på grunn av mangler. Hvis du har mottatt en vare med feil eller skade ta kontakt med oss på post@merifairy.no så snart som mulig før du sender varen. 

Hvis det gjelder transportskade skal skaden meldes inn samme dag som varene mottas.
Når din retur er mottatt vil vi innen 7 dager respondere på dette i henhold til din grunngivelse for retur på følgende måte:
a) om varen er returnert og ønskes byttet sender vi deg ny vare.
b) om du har handlet med kredittkort blir beløpet tilbakeført til din konto eller via Klarna om du benyttet dette alternativet.
c) om du reklamerer varen grunnet en feil sender vi deg en ny vare eller refunderer prisen på varen.
Nupping av klærne gir ikke grunnlag for reklamasjon, les mer om dette her.

 

BENYTT ALLTID SKJEMAET RETUR- OG BYTTESKJEMA VED RETUR/BYTTE AV VARER

Returadresse:
Meri Fairy Lange
Att: retur
Peder Skeievegen 17
4262 Avaldsnes